break your heart - taio cruz

Kom in för ett litet tag sen. Har ju vart ute och åkt pulka med Mikkis och hennes pöjke. Men sen drog jag hem för jag kände att jag inte hade så stor lust att sova med dom ^^ Så det blev att sova hemma :) Rätt skönt, eftersom attt jag ska upp ganska tidigt imorgon och städa! -.- Hela huset? Fattar ni uuuuuuuusch! Hoppas att få lite sällskap av någon rolig filur men det vet man ju aldrig. Men nu ska jag iaf kolla igenom lite bloggar, lyssna på muuusic och sen gå och sova :) Mys. Och sen vill jag bara säga att dom gulliga trorsona som jag köpte idag var inte sköna alls! Och jag ångrar att jag köpte dom även fast som va billiga ;) Haha men ha de så bra så hörs  vi imorgon ni som läser min blogg.






Pussen


Kommentarer
Postat av: sofie

hihi, naw, jo dom såg lite konstiga ut i formen^^<3

2009-12-21 @ 22:50:38
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0