CSI Rimbo

Oj oj oj, ingen bloggning på hela dan, inte bra dude.. Men kom iaf hem nyss efter en jätte mysig kväll med brudarna i klassen! Vi va hemma hos Pella och firade henne eftersom hon fyllde år för et liiitet tag sen :) Vi åt tacos och sen maräng swiiiich (stavning) Jätte gott! Det blir antagligen en sån kväll sen när jag fyllt år med :) Men det får vi väl se om ni vill ta er ut hit till mig i skogen (a) Här kommer iaf lite bilder från kvällen, blev inte så mkt men det är iaf lite :)

              

Födelsedags barnet ;)      Och så en bild på Alicia.

Tyvär så har jag inga mer bilder just nu men det kommer nog senare :)

Tack, Frida M, Frida Z, Fiiian, Alicia, Emma och såklart Pella! Saknade dig såklart Doris..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du och jag måste ha våran mysdag också snart :)<3

2009-12-07 @ 12:40:04
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0