Dan innan julafton :)))))))))

God morgon då :) Vaknade för ett litet tag sen. Jätte skönt att sova ut idag måste jag säga. Nu sitter jag och kolla lite bilder och ska väl försöka få i mig lite frukost :) Nice nice. Senare idag så blir det väl att åka till mamma och umgås med min kära morfar :) Och så ska jag göra paket och kanske dra in till Hallsta och köpa den sista julklappen. ;/ Det är inte så kul eftersom jag inte vet vad jag ska köpa och jag har inga pengar :/ Men men det löser sig säkert..................... Synd att jag inte kunde följa med flickorna och åka pulka bara :( Men vi får ta det ngn annan gång! Pusseeeeen Jag glömde nästab säga att det är dagen föra julafton! Fatta det är julafton imorgon (Y) Det gillar jag tuuuuuungt! Hare så jätte massa skiiiit bra! :)  

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0