It´s cold

Tjoo tjoo ! Har inte bloggat på ett tag nu, en dag? Aja men nu tänkte jag slänga in ett kort inlägg om vad som har hänt och vad som kommer att hända  ! Det har ju vart julafton, till och  med två ;) Med både mamma och pappa. Har fått massor av fina grejer! tänkte lägga in ett inlägg sen om vad jag fick men orkar inte det nu :) Jag fick faktiskt skidor och pjäxor ! så nu har jag allt för att åka till Romme dem 29 e ;) Mikkis joinar och det kommer äga :) MEn innan det nu på måndag ska jag försöka ta mig in till täby och köpa present till mamma och kolla lite kläder! Och på tisdag ska jag vara barnavakt till mina söta kusiner :) Och på onsdag som sagt så blir det Romme över nyår! Mikkis vi ska kötta. Men nu ska jag draaaaaaaaaaaa :) Hare ! pussseeeene


Kommentarer
Postat av: sofie

jag hänger inte riktigt me, för de är 29de på tisdag och den 30de på onsdag, förvirrande(a)<3

2009-12-27 @ 18:22:10
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0