Norrtälje med bruden

Chooo. Va i Norrtäälje idag med Mikkis! :) Letade lite julklappar och hittade faktiskt ganska många, så tror jag är klar med det problemet nu härligt! Vi träffade och sofie efter att vi hade tryckt i oss pizza x) Kommer lite bilder från idag också :) Så aa nu ska jag bara vänta på att mikkis ringer och då drar Jag mikkiis och simon ut och åker pulka :D Wwiiiiiiiihhhoo! Haha och jag har testat min skidutrustning x) Jag är rååååå ball i den! Haha (a) Nej men den va rätt chill faktiskt :) Nu är det bara skiidorna som fattas ! Men men hare så hörs vi dudes :) Puuuuuussen



På pizzerian ;)


 
Cooooooooooooling



Hell YYYeah





Galet! Mikkis teori: Om man äter från mitten så hinner man bli mätt innan man kommer till kanterna! xD



Vi ägde pixxerian och sen fick vi klubba (a)



Haha jag fick köpa ut red bull åt mikkis xD



Jag köpte dom här legginsarna och några söta trosor :) Sry Frida men jag såg faktiskt inte först att det var lika som dina :(



Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0