Täby C imorn nån mer?

Hejsan ! Den här dagen har gått långsamt... har inte gjort ett skit förutom att kolla på film -.- Jag kommer bli fet! Men men imorgon blir det iaf Täby C med sofie och lite annat folk... :) Jag har inte träffat henne på massa länge! :o Bad! Men imorn blir det iaf av och jag ska försöka hitta lite kläder och en present till min mamma som fyller år den 4 januari. Och jag måste lix fixa det nu eftersom att jag åker till Romme 30(blev de nu) och är inte hemma förns den 3e :) Så aaa morgondagen blir säkert kanon... Och nu ska jag fortsätta dryga framför tvn, hell yeah. Hare gött. Pussen


Kommentarer
Postat av: sofie

när nu vart de enklare, niu skrev du 30de så(a)



Och jaaa, de blir riktigt mys att träffa dig igen, de får inte va såhär att vi träffas så sällan!:O vi skulle ju ha våra middagar lite då och då?:O<3

2009-12-27 @ 18:23:53
URL: http://ssofielundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha idag igen?:D busunge <3

2009-12-28 @ 18:26:40
Postat av: sophia

haha idg igen?:D busunge :D

2009-12-28 @ 18:27:07

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0