Anna Anka söker assistent (omg?)

Elin = Sur, trött, hungrig, irriterad, ledsen och jätte kissnödig. Kan det bli sämre? Näe skulle inte tro det. Men jag hoppas att min pappa förstod varför jag nyss skällde ut honom. Jag har inte ätit sen klockan 5 imorse och ändå så är det sååååååå viktigt för han att vänta tills efter 18 att äta? Sånt lackar jag på. Jag vill bara att de ska ta och bli lördag så jag får ta bussen in till N-tälje och fika med mina underbara vänner Madde och Sofie.

Langar in lite bilder, har fixat min hårförlägning, men vet dock inte om jag ska ha den lockig eller platt? Det gick dock inte (!) Ehm... Så dom kommer väl senare om inte blogg.se fortsätter vara ruttet. Eller det kanske är jag som är rutten?




Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0