bullshit

Galen magverk och jag garvar bara åt hur jag just nu klagar över ALLT. Försöker bättra mig. Snart blir det natti nattiiii för mig eftersom att de känns som att min magen snart kommer ta dö på mig. Tänkte bara skriva att jag har tagit mig en funderare och kommit fram till att, trummel virrvell: Jag ska börja med min grej för ögonen när man sover en sån där skön sak, för det är så att jag vet att man blir "beroende" eller jag blir (y) Men jag sover så grymt härligt när jag har den så deså. Har ändå ingen att kolla på längre så de funkar ju lix, right? (y)



Me den säger jag goooo natt !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, hittade en sån hemma här igår, de verkar ju grymt skönt x)<3

2010-04-13 @ 14:53:50
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0