Kan ju inte göra en sån här för "alla" mina bästa kompisar så kände för att göra en om Madde :))))

42 frågor om din bästa vän,
svara om du aldrig vill mista henne.

1. Vad heter hon/han? Madeleine Elisabeth Birgitta Brostrom (hih, förlåt madde, vet att du inte gillart men de gör jag: ) vet dock inte vilken ordning)
2. Hur gammal är hon/han? 17
3. När träffades ni sist? Alldeles för länge sen : p Hah, typ lite snabbt i fredags bah.
4. Vad har hon/han för hårfärg? Brunt, men snart blire ljusare viskade ngn i mitt öra : )
5. Brukar hon/han färga håret? Jajamensan
6. Vilka färger har hon/han haft: i håret? Ganska många mellan nästan blont och mörk mörk brunt
7.Vad har hon/han för parfym? Jag vet faktiskt inte :  ( Typ samma som jag hade förut? den me chili grejen på maybe
8. Är hon/han galen? Händer ;p
9. Vad är erat första minne? Jag vet faktiskt inte riktigt ;o
10. Har ni många minnen ihop? Jätte många, dom bästa helt klart. Och det blir fler, hoppas jag ?: )
11. Vart bor hon/han? Ibland nära mig och ibladn allllllllldeles för långt bort.
12. Har ni varit utomlands tillsammans?  Nej :   ( men om några år har vi ju lite små planer ;p
13. Hur ser hennes/hans klädstil ut? Vi har faktiskt ganska olika, grymt snygg ! : )
14. Vad heter henne/hans syskon ? Nathalie, Olivia, Oscar.
15. När träffades ni första gången?  7an, när vi börja Lommarn !
16. Hur träffades ni? - Skolan
17. Vad går hon/han i för sporter? Daaaaaaans. om det fortfarande är såå ^^
18. Vad brukar hon/han göra på helgerna? Va me sin Mattias , va me andra people. Ha skojj trorjah : )
19. Göra efter skolan? Matte, Plugg, dans?, typ massa mer säkert x)
21. Har ni pussats? Nääää
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Nääää, men jag tror hon vet att jag gört : )
23. Har hon/han fräknar?  Alltsåå jag är osäker, kanske lite? Men jag vene, har hon de så är jag avundsjuk!
24. Har ni kollat på film någon gång? Absolut!
25. Har ni bråkat någon gång?  Jarrååå, men faktiskt inte så mkt : )
26. Har ni sovit i samma säng? Japppss.
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha, JA !
28. Har du sett henne/han gråta? Tror de, iaf av garv ; )

29. Vad gjorde du då? -
30. Har du sett henne/han vara riktigt arg? Hehe, jaaaa de har jag nog ; )
31. Har hon/han sett dig gråta? Jao
32. Vad ska ni göra i sommar? Jag hoppas vi ska träffas mkt , annars blir jag ledsen :  (
33. Har hon/han svikit dig någon gång? Nej nej
34.Har ni pratat i telefon någon gång?  Ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Gu, har precis vart på begravning så det där vågar jag inte ens tänka på.... usch. 
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag kommer alltid vara hennes kompis, men om hon vill va min så är det upp tilll henne ofc
!
37. Vad är det bästa med henne/honom? Hon är den hon är
38. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? INGET!
39. Älskar du henne/honom? YES
40. Vill du att hon/han ska kopiera detta och skriva om dig?  - Haha, spelar ingen roll, gjorde den inte för att hon skulle kopiera den dirre : p men hon fåååår :  )
41. Älskar du henne/honom ? - Ja?

42. Skulle du ge henne / han pengar om du vann en miljon?  Jag skulle dela med mig av dom på annat sätt, men lite skulle hon får såklart ; )


Kommentarer
Postat av: Madde

haha söööt! Klart jag äslakr dig! Och jag har tragiskt nog massa fräknar sen jag solat,,.!



Men de blir perfekt så går vi runt och e blondiner tsm xD Almost iaf :D<3

2010-04-19 @ 19:23:03
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0