Man kan inte både ha kakan och äta upp den dude.

Tjaaaao. Har precis käkat middag, har till och med hunnit fixa lite stuff dvs jobbgrejer och planerat lite skolgrejer. G R E A T .  Kvällen kommer väl anatgligen inte ha så mkt skojj att bjuda på så jag antar att det blir att snacka med trevligt folk och sen gå och sova ! Sen så morgon dagen kommer antagligen suga ...... Eftersom jag försökt planera men det verkar gå åt helvete ...  Hoppas att lördagen blir bättre iaf. Maybe. Men nu ska jag ta och chila från blogg.se , hehe.
Bye bye bitches.

Slänger kanske in en bild på en eventuella outfitten imorgon (y) om jag vågar, men det är väl bara att köra? jag satsar hårt nu.

Kommentarer
Postat av: stephanie

Asså, varför kan man inte ha en kaka i munnen, och ha den andra i handen. Då kan man ju få kakan och äta upp den. Det tycker jag va en lösning :o hehehheeh

<3

2010-04-22 @ 21:16:20
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0