Mår dåligt nu, men det blir bra snart.

Jag tänker inte deppa för mycket för det som har hänt, det kommer göra ont i evigheter men jag vet hur man gör för att inte visa det. Jag har mina riktiga vänner och det är jag så jävla otroligt glad för! Er sviker jag aldrig. Jag står för allt jag har gjort och jag har bara varit mig själ, räcker inte det så take it or leav it. Men att du va så feg trodde jag inte och vill fortfarande inte tro. Men nu går jag vidare, eller jag försöker för jag kan inte stanna här i skiten och bara grubbla om vad jag kunde gjort bättre för du var antagligen inte värd det. Jag försökte men du bara hängde på, det är inte så jag vill ha det. Jag har lärt mig mycket när jag vart med dig och det är jag glad över men nu är det klart.


Men jag behöver hjälp att försöka glömma (fast det kommer inte gå, jag behöver lägga det bakom mig) Men om jag får träffa mina vänner snart så tror jag allt blir bra :) Och helgen ska jag försöka hitta på ngt skojj också. På ett ställe där jag inte brukar va, bärgshammra ;) Fast det är inte säkert. We will seee..

Det här inlägget blev knäppt, men jag är knäpp, hela världen är knäpp, mitt liv är knäppt och allt är knäppt.

Kommentarer
Postat av: steff

Gumman du är inte knäpp ^^ kanske lite men du är liksom Elin :D och du är helt enkelt du :) och så ska det vara för du är en underbar person :D Och jaaa finns massor med bra att säga om dig.

Men helt enkelt. Kärlek och creds till dig för du e så bra :D

<3

2010-04-06 @ 09:11:43
URL: http://stephaniiies.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har nått hänt gumman?:/<3

2010-04-06 @ 21:02:53
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0