När vännerna försvinner och kärleken tar slut, ser man allt med lite andra ögon

Nu är det tisdag och jag är egentligen inte på humör för att blogga, men jag har ju tid så tänkte att jag kunde passa på. Imorgon blir det att kolla bio, änglavakt? Med min moster och kusin. Dock trorjah inte att filmen är så jätte bra, men det blir fint ändå. Och sen ville jag bara säga att jag känner mig så jäkla konstig för tillfället, så verkar jag lite lost så är det inget att göra åt de x) för jag vet om de. Men jag hoppas på att allt blir som det var FÖRR snart igen, när allt va bra. Skulle faktiskt hemskt gärna vilja backa typ två år.. skönt skulle de va. Men nu går inte det så jag tar dagen som den kommer. Och vi får se hur de blir me allt. Aja, hare gött.


Kommentarer
Postat av: Madde

great! :)



Vill me backa :( <3

2010-04-06 @ 19:40:57
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0