Picknick med min bästavän

Shoooe, har haft en helt fantastisk dag tooooo day ! ♥ Började första lektionen med idrott körde lite innebandy (då jag inte var vaken) och sen ett pass styrketräning. Vilket jag kände att jag behövde. Och det va rååå nice. Sen bidde de lunch, fisk vilket inte är så gott men det gick i. Resurs efter lunchen så det blev lite plugg..... och sen kom en av dagens höjdare: fika me brudarna, daimtårta och festiiiiisar, glajjor och ett jäkla fint väder ! Satt ute och bara glassa helt enkelt. Det satt fint. Samhällskunskapen gick hyffsat fort och sen efter att ha träffat trevligt folk på stationen så tog jag och Mikkis bussen hem till kära Herräng. (vilket jag inte alltid tkr, men idag var ett undantag) Vi drog dirre hem till mig, haffa en filt, ostbågar, bullar och dricka och drog oss till fotbollsplan, satte oss typ nästan i mittten (inte alls) Och tog de lungt, snacka, spela kort och hade det allmänt skojj, stort + var det att solen lös hela dagen!

Och faktiskt så måste jag säga att jag har varit glad i stort sätt HELA dagen. Det har inte hänt på mkt länge :) Så ett tack till personerna som luyst upp dagen (hoppas ni vet vilka ni är) Och så klart till soooooooooooooolen och väääärmen mee ! (y)

Hoppas på att morgondagen me blir lyckad, om det blir som planerat så drar jag och Sofie och fikar efter plugget. Men jag ska dock inte fika, det blir nog bara tee x) Men jag vet inte om hon är sjuk elr inte så we will see..

Långt inlägg, skojj om ngn läste hela (:
Tjaaahråååå




Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååååh, ska fixa me mig ostbågar hem imorrn!: D Eller vänta ett tag.... MItt kort funkar inte... xD Får tigga lite av mamma(a)<3

2010-04-15 @ 17:41:31
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0