50 SANNINGAR OM MIG

Kände att jag kunde testa de här och se hur mkt jag vet om mig själv egentligen, eller bara för att jag har extremt boring på en fredag.

50 SANNINGAR OM MIG

1. Jag hatar att vara ensam men tycker det är skönt att va själv ibland
2. Jag ska aldrig mer röka!
3. För det får mig bara på "dålåigt humör" helt enkelt :)
4. Jag hatar att dumpa, blir hellre dumpad.
5. Jag tror att det finns en "mening" med allt.
6. Jag älskar mina VÄNNER
7. Och jag är grymt glad att jag har dom jag har.
8. Jag har precis gjort ett riktigt "impulsköp", högklackat.
9. Jag har också precis fixat min andra hårförlägning
10. Så nu har jag två och imorgon ska jag ha den plattade.

11. Jag tycker om mörklila
12. Jag hatar p-piller
13. Och dom förstör i stort sätt allt.
14. Jag skulle aldrig dumpa någon på sms.
15. Jag tycker det är fegt att dumpa ngn på telefon och inte face to face.
16. Jag är feg. Eller va.
17. Jag har inte träffat min mamma på tre veckor?
18. Jag har inte börjat övningsköra (så ni behöver inte se upp)
19. Jag har för tillfället svart nagellack, vad har hänt?
20. Mina glajjor är råå balla

21. Men jag kommer inte våga ha dom.....
22. Jag vill testa bungyjump!
23. När jag var liten ville jag bli skådespelare, men det visste ingen om.
24. Jag har alltid velat vara längre än jag är men nu vill jag inte de längre.
25. Jag gillar inte tecknade program. Bara björnbröder.
26. Jag har gått upp i vikt jätte mkt nu och måste banta.
27. Jag hatar att träna, det ligger i släkten.
28. Bland det bästa som finns är en varm sommardag och man går och köper glass hos "dansarna" här i herräng.
29. Jag gillar verkligen inte att sova själv.
30. Jag vill fylla 18? Men vem vill inte de?

31. Jag har ridit i 10 år, men har slutat nu.
32. Jag har svårt att hålla i mina pengar (a)
33. Jag tycker vin är helt okej, utan socker dricka ;) (madde)
34. Jag blir aldrig brun på sommaren.
35. Men min plan till sommarn är att satsa stenhårt på solbrännan, solarium
36. Känslor kan va hopplösa
37. Jag vill alltid ha det jag inte kan få, det är mer spännande då.
38. Spegeln är den jag kollar på mest
39. Jag har bokstavligt talat älskat Darin
40. Jag är inte stolt över mitt utseende

41. Och har inte bästa självförtroendet.
42. Jag är egentligen blond.
43. Jag gillar inte när folk tycker att dom är bäst. Då blir jag lack. klarar inte av såna människor
44. Jag har en sån i min familj. suck
45. Jag har varit ganska känslig? på sistonde
46. Jag har inga riktigt syskon
47. Men har den bästa syrran ändå
48. Jag har inte tagit så många ego pic på sistonde: /
49. Jag är väldigt klantig när det gäller vissa saker
50. Ibland önskar jag att man kunde backa tiden..

Kommentarer
Postat av: steff

Jag följde strömmen med 50 sanningar om mig oxå :D (A) <3

2010-04-09 @ 17:43:53
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0