Tisdag

hehehehej (:
snart börjar skolan igen och jag har
inte ens hunnit känna av sommarlovet än, käänns de som.
Sen så är jag redan skotrött innan skolan ens börja.

Men jag har haft ett grymt sommarlov, dock spenderat med samma människor hela tiden
men jag klagar inte, för dom människorna har gjort min sommar
till den bästa på lääääänge.

Jag har dock inte träffat brudarna i klassen ngt alls....... :( typ. bara doris ngn gång men alldeles för dåligt.
Men det lär bli mer nu när plugget börjar?
och sen blir det faktiskt att åka till sophia tomorrow och åka gemensamt till skolan första dagen <3

great.

nu ska jag fortsätta vara social med adam, vilket jag har varit sen klockan kvart i tio då min buss gick till nu, 
alltså genom the phone. 
vilket ät ganska tragiskt. 
för jag ska sova  själv för första gången, på ja, typ hela lovet? 
nej men nästan...

ha de bra. bye bye.


IMORGON  FYLLER MIKKIS ÄLSKLING ÅR OCKSÅ !
 


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0