Here we go again

haft en kanon dag i trevliga norrtälje idag, med trevligt folk. Först blev det täby en snabbis med Magda, sen tog vi den extremt snabba bilen med noll värme... var inte direkt så.. den gick inte så fort och man kunde typ koka ägg på sätena kändes det som, kom iaf fram till Norrtälje tillslut. och då blev det att träffa Sofie och Madde på stationen och vandra ner till centrum (?) ni vet vad jag menar. där träffade vi på Martin och Adam och typ rullade till Café landkrabban, ett mycket mysigt fik med enormt duktig personal måste jag säga ;) speciellt Doris. Så dit borde ni ta och vandra till ngn dag (:

Därifrån fick vi ännu mer påfyllning i gänget, eftersom att Steffy kom. nice. så vi trippade runt på stan, och sen blev jag ju bjuden på bio (: (: av adam. twighlight nya, den var brabra, måste tänka lite mer på vad jag egentligen tkr om den.

Iaf, så hade jag en jätte bra dag. nu ska jag gå och tänka. bye bye


jag strunar i om bilden är sne, för kvällen var alltifrån de <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin! Saknar dig ju!

Haha visst är jag bra personal, på krabban.



Juste, filmen är fan underbar!! Dog fan när jag såg den. Love it. <3

2010-07-07 @ 23:28:36
URL: http://dsh.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0