tsssssssss...

Tjoho, känner att jag egentligen inte hinner eller har lust att blogg, men jag gör det bara för att göra ngt jag inte vill typ. ehhh.. har haft en kanon  dag, först i täby c där jag också träffade Adam och en Marc/kus (: nice. sedan åkte vi BIL , eftersom att adam har varit så extremt duktig och fått körkort (y) , vi åkte iaf hem till gribbylund , rullade in och hämtade badkläder och rullade vidare till vattnet , grymt skönt. frös faktiskt inte ihjäl.

Tack för en nice dag grabbar.

nu ska jag kila med, magda, paaappa, liv, dario och emilio och bada. hmmm.. onödigt att skrivas alla namn? ja, men jag kände fört.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg :)

2010-07-13 @ 22:32:01
URL: http://cevi.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0