Jag vill inte glida på en räkmacka genom livet

Tjenixen.

Tänkte bara skriva ner lite om min dag (:

Började med att jag vaknade vid elva (?) men hoppade inte upp för än tolv typ.
Sen käka jag frukost, tog det lungt och kilade och mötte min kära vän Mickis, vilket fick mig väldigt irriterad eftersom jag fick reda på lite stuff som jag ogillade STARKT.

Vi köpte glass, eller jag gjorde (a) och Mickis köpte läsk (y)
Sen rullade jag och far med bilen mot Hallstavik och sen rullade jag och bussen vidare till Norrtälje. innan jag drog och  jobbade jag i några timmar , några få väldigt jobbiga timmar träffade jag Steffy, Doris, Madde och Calle på lite olika ställen, men tillsut på ett och samma ställe(y) vilket var väldigt skojj :)

Måste bara säga att jag när jag böt buss från station till donken så krockade den med en bil framför, eller den knuffade på den en liten aning... ungefär så att alla flög och bakdelen på bilen blev lite trasig :p haha illa

Efter jobbet fick jag besök på vägen till station, vilket var väldigt nice (:

sen blev det ännu en busstur till Hallstavik och ännu en biltur med fa hem.

Rolig dag? inte direkt, men den hade sina höjdpunkter (:

Nu ska jaf iaf försöka få min film som jag laddar ner att skynda sig lite ..... det går inte, så ska nog sova tbh..

god natt . bye

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0