sommar, sommar, sommarlov!

Hey! Ja, nu är det äntligen sommarlov! Kan inte riktigt förstå det än tbh. Skolavslutningen var ju som sagt igår och jag drog hem till Fia på dagen innan sen klockan 5 blev det picknick i parken, med i stort sätt hela klassen, enormt roligt eftersom att jag trodde att hälften skulle banga (: Sen blev det att stanna i parken hela kvällen, träffade massa trevligt folk, både nytt och gammalt hehe...

Kom inte hem till Fia för än vid halv tre så blev inte så mkt sönm i natt kan man ju inte säga.. Och sen var jag tvungen att gå upp halv 9 också eftersom jag skulle worka.

Så nu sitter jag här med trötta fötter, helt ut slitna om jag ska vara ärlig, äckligt hår, fula kläder, mätt mage och svullna ögon (eftersom jag inte kan acceptera att jag inte tål sprit) hoh.

Så fort jag fått bilderna från parken av frida (?) så slänger jag upp dom här , oj oj oj vill man se dom? Tror att jag stod mest framför kameran innan det mörknade så det är ju tur det iaf..

Nu skaa jag fortsätta kolla på min film (y) sen blir det sova trorjah. skulle nog behöva det.

Pusshey.



Klaga inte på min skumma blick ,

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0