13 timmars sömn = bra dag (hoppas jag)

God morgon ! Gissa vem som har sovit 13 timmar i natt då?  Jo jag :)) Skojjar inte att jag vaknade på rätt sida för en gång skull. Det gillar vi massor. Idag ska jag faktiskt försöka plugga lite nu på morgonen/förmiddan. Och sen får vi se om Rasmus kommer. Hoppas verkligen det för jag saknar han :( Och jag ska försöka få honom isånt fall att gå en promenad med mig, men kommer han inte får jag kanske göra de by my own. Senare ikväll ska jag fixa middagen, det blir grillspett (stavning) jordnöttssmör och ris. Till förätt skulle jag göra rödbetor med salt och smör också kanske. Hur ska detta gå? ;) Jag är inte så bra på att laga mat, men får hoppas att det här går vägen :) Men hoppas alla får en jätte bra dag. Och sen har jag en fråga, vart är kommentarerna? Det är ju folk som läser men jätte sällan folk som kommenterar. Om ni inte tkr det är kul det jag skriver om SÅ SÄG DET ! För jag vill ha kommentarer :) PUSS 


Kommentarer
Postat av: stephanie

Fett skönt med 13 timmars sömn :D

Kan ju säga att jag har sovit de oxå och vaknat på rätt sida, känns så jävla bra :)

Puss på dig Elin :D <3

2010-03-06 @ 12:05:38
URL: http://stephaniiies.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag säger :d xD <3

2010-03-06 @ 22:39:18
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0