dränkt mobil i cider och en jäkla huvudvärk

God natt eller ngt, kom nyss hem från Matte, som bor i Vreta inte i Spillan. Gårdagen var skojj, vet att man alltid säger så här; jag ska aldrig mer dricka, men just nu känns det som att jag verkligen menar det.. Min mamma och pappa kommer ha koppel på mig dom kommande veckorna, eller typ dom närmaste månaderna! KUL. Men skit samma, jag pallar inte bry mig ! För nu ska jag faktiskt inte göra ngt skit mer, iaf försöka. Alkohol = knas. Elin + alkohol = KNAS KNAS. Japp, nu sitter jag iaf här i min säng och bara softar och jag kommer stanna här HELA dagen. Sängen, datorn, tvn och lite dricka och jag är mega nöjd för tillfället. Just nu sitter jag och kollar på The City, haha och jag irriterar mig som fan på vissa människor  -.- Hihih.. Men nu ska vi inte va såna. 

Tack för gårdagen people! :) PUSS 


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0