In my head

och nu va man äntligen hemma, kom hem glad, men nu sitter man här och har en förstörd kväll ! Och det är fan inte mmitt fel att jag blev på dåligt humör nu inte..... det är gubben som alltid tror han vet bäst... men hallå ? Du visste säkert allt på "din" tid... det är 2000 - talet nu , tja? Om du har en dålig dag (som du oftast har) så ska du ju se till att alla andra också blir irriterade... fan gå och diska !

Okej, från det ena till det andra.. Hur har det gått med min så kallade komma i form till sommarn grejs ? Jooo.. det har väl gått helt okej.. eller shaa... kanske nte, vi får se hur det fortsätter.

Jag gick iaf och la mig vid 22.00 somnade kanske inte direkt, och natten har väl inte direkt varit lugn? Nej, hehe jag har sprungit runt och letat efter min pojkvän även fast han inte ens va här , i sömnen då asså. HOHO. Jag hitta han aldrig (a)

Frukosten blev lite sådär, åt två mackor, såna där subs eller vad dom hette, dom rekomenderar jag STARK! Ljust bröd fast med lika mycket fiber som ett mörkt bröd (y) Toppen ! Och sen blev det ett glas lätt mjölk, hann inte med gröten eftersom jag tog lite för lång tid på mig vid spegeln ..

Jag har inte små ätit ngt, lunchen va äcklig. eftersom det inte fanns ngn potatismos kvar till oss så blev det potatisbullar och köttbullar (???) uuuuuuuuuuuu. 

Sen så vart jag såå jäkla sugen på godis när jag åkte hem (a) men vet ni? :D Jag köpte inte godis,, ehhe jag köpte natur godis ! WALLA ! 

Pluggat har jag också gjort ! :) Både i skolan och hemma, har dock bara hunnit en kort tid nu men ska försöka hinna lite till eftersom jag har två prov imorn ://// Ajja, nu ska jag gå min väg. nej de ska jag inte tbh jag ska stanna här men inte på bloggen :) Tjing tjong !  


Kommentarer
Postat av: Madde

hahah ja typ xD



I know de suger ;O Matte kommer me hem as sent :(

2010-03-08 @ 19:03:22
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Visst e de jobbigt att sova sj när man sovit med ngn mkt? xD

2010-03-09 @ 12:19:38
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0