Jag drunknar i dina bruna ögon

Hey ! Sitter i skolan nu, på handel. där dom har cp grejer på tangentbordet ^^ det suger, men som tur är så begöver vi inte jobba ! :)))) Eller..... assså man måste jobba om man inte är klar.... och jag är inte klar men :/ Jag orkar inte ... Nu ska jah sluta depppa :) Jag pluggar när jag kommer hem ist ! :))) Idag ska jag inte göra ett skit, ska inte ens va med min tönt <3  så det blir väl att försöka plugga? YES. Ramus har nån skit APU grej så vi får ju lix se hur vi kommer kunna träffas :/ men men.. haha guu va depp jag låter men jag är egentligen ganska glad :) Ska iaf inte skriva ngt mer här nu, så hare så gött. Bloggar ikv och så får vi se om jag är lika Deppig/Happy då ^^ Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

sv : haha tycker du de : p hih

2010-03-08 @ 14:28:58
URL: http://sejjb.blogg.se/
Postat av: Madde

hahah älska xD vi behöver inte jobba lr asså vi måste juh jobba men inte om man e klar, fast jag e inte klar men jag orkar bara inte x'D <3 Lät lite roligt ^^



Apu suger rumpa :( <3

2010-03-08 @ 18:56:20
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0