Nu vet jag va KÄRLEK är

Chao.. Åkte till skolan idag med min sötnos. men åkte tillbaka hem direkt :) haha kanske lite onödigt men jag kände bara att jag inte orkade vara kvar.. mådde typ illa ochva yr och grejer :s Men men nu mår jag lite bättre, har försökt plugga liiiite men det gick åt helvette, annars har jag inte gjort så mkt (a) Men nu ska jag ta bort mitt smink, sätta på mig några bekväma kläder (pyjamas?) Jaapp det får det nog bli, sen kanske det blir en ansiktsmask, bad kanske senare men först och främst ska jag försöka hitta en bra film som jag kan kolla på. Så ni får ha det så najs som möjligt, jag ska faktiskt försöka slappa rååå mkt idag, för imorgon är det ju skola igen såå AJA , hej dååå puss !  



Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0