Om inte det hade blivit som det blev vad hade hänt då? vart hade vi vart då? hade det sätt ut som nu ändå? Jag har så många frågor, men inga svar

Hey. Sitter här och ska precis kolla på Twilight new moon, bara för att jag är efter onh inte har sätt den än. Men jag bryr mig inte, senare ska jag käka middag me min familj as allways. Sen ska jag ha en "gammla filmer kväll" och kolla på lite gammla filmer helt enkelt, funtar på att kolla på, raise your voice, A cinderella story, A walk to remember, the notebook och kanske ngn annan. Men om ngn vet en film som är bra så blir jag glad om ni skriver det för jag har lust att kolla på en film som jag inte har sätt tusen gånger också : p Så det är bara att komma med tips!

RAISE YOUR VOICE:



A CINDERELLA STORY:




A WALK TO REMEMBER:



THE NOTEBOOK:



Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0