sommar och sool

Bara så att alla vet så har jag fått världens halsont -.- det suger. jätte mycket faktiskt. tror jag kanske har lite feber me :/ men jag kör på ändå, tror jah? har inga direkta planer för dagen, vi får se om rasmus kommer. och imrogon har jag jäkligt STORA planer på vad jag ska ha på mig, SKINNJACKA :D japp,,, nu är jag less på vintern och istället för att gå runt och klaga på att den inte försvinner så tänker jag ignorera den , va tycker ni? :)) Jag tkr de e väldigt smart. Men nu ska jag dra hem till min super bästa mor med min fantastiska far och hämta otroligt mycket kläder :))) För jag har ingen lust att ha samma kläder varje dag.. vem har de lix? tja tja.

SEn så måste jag  bara säga att jag har börjat äte ngn medecin? för halsen , lägger in bild snart.

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0