2 maj, söndag och ledig imorgon

God morgon. Hemskt uppvaknande imorse, som alla andra morgonar efter jah.. Okej, nämner inga detaljer. Drog iaf direkt till affären imorse och köpte lite stuff och sen hem frukost/lunch efter som jag vaknade lite innan tolv, vilket är grymt ovanligt för mig.

Dagen spenderas nog hemma, är inte direkt taggad på nått för tillfället :p haha. Så ska gå ner och duscha sen fixa mig och sen typ sätta mig och kolla på tv/film. Justjah, måste dra hem till pappa me så det blir väl en promenad dit me.

Ikväll får vi se vad som händer, det är ju trotts allt inte skola imorgon...... så de är ju chill.

Bye bye nu ska jag gå och bli brun (y)




Min vän !

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0