Bara för att det är så många som håller på att hissa och dissa så tänkte jag också följa strömmen och göra likadant.


Jag börjar med dissen, och den går lätt till både rött och vitt vin. Vitt vin är gott, inte rött men båda gör så att man får en redig baksmälla om man druckit mkt. Men om man tänker så här: nu ska jag inte dricka så mkt så får mår man piss dagen efter ändå. Illa mående och typ snurrig som fan blir jag.







Om jag ska va ärlig så trorjah inte att jag kommer på ngn mer hiss för tillfället, förutom leggins ! hah. jag älskar verkligen de, jeans är bara jobbigt och alldeles för jobbigt att röra sig i :)

PALLAR INTE LÄGGA IN BILD :) MEN (Y) TILL ALLA LEGGINS


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0