Börjar få ångest för att skolan snart är slut.. vet inte varför.. men jag har det.. vilket inte är kul alls.. imorgon ska jag ta mig en riktig titt på hur mkt jag har kvar egentligen.

TJA!

Kom hem sent idag vilket betyder att dagen har gått ganska fort. Nu är klockan lite över halv elva.. inte bra, jag
skulle ha sovit för länge sen tbh. Men men fick reda på att jag fått schemat för juni så var ju tvungen att checka.. jobbar hela helgen när vi sluta skolan -.- vilket suger riktigt hårt. Ehh.. ska försöka få byta torsdagen iaf, sen får man väl bara upp och jobba på morgonen på fredagen :) Aja, blir väl en lugn avslutning av första året på gymnasiet iaf. Nu säger min mamma att jag måste sova. Så jag måste väl de. Min mamma har alltid rätt. Eller nej. Jag har alltid rätt. Men man ska lyssna på sin mamma. Eller ibland iaf. hih.



Jag bara kände för att lägga upp en lite äldre bild...


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0