If we ever meet again

Glömde skriva hur dagen varit, men finns inte så mkt att skriva. Jag har typ varit i plugget asallways sen bibblan på jakt efter en bok, kärleksbok. Men nä jag hittade ingen. Sen tog jag Madde och Doris runt en sväng med 650 bussen och sen till stationen, träffade lite people :) Sen drog jag och Mikkis hem med min pappi. nu har jag inte gjort så mkt, inte tränat :   (

Imorgon blir det att stanna kvar i Norrtälje till 7 iaf! Och kolla på Doris dansuppvisning ;) Råå skojj, men DU (DORIS) måste bara svara på mitt sms så jag kan checka läget lix :) Tror jag fick med en Marcus på trippen med. Men nu ska jag gå och inte göra ett skit igen, hare lika skojj som jag . BAJ

Jag är inte normal , inte vanlig , inte perfek och kanske inte som alla andra, men jag skiter it.


Kommentarer
Postat av: Madde

Mjo jag med :/

2010-05-27 @ 21:58:52
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0