Jag har svårt att tro på kärlek igen

Tjohej. Kom nyss hem från Norrtälje. Sov ju som sagt hos Fian igår, jätte mysig kväll (: Men film, the burning plain! Det vad grym, dock lite för kompicerad för mig och fius men vi slog ihop våra gärnor och tills slut fäll altt på plats. Mycket onyttigt blev det me, men man måste ju få unna sig någon gång right? (: Slocknade vid typ halv två efter en lång prat stund. Och vi kom också fram till att vi sitter i samma situation.. Yesyes.

Tog the bus från henne runt 10 och jobbade mellan 11.30-15.45. Gick hyffsat bra.

Inge bra att jobba 5 timmar på tom mage dock. Det gör jag inte om (fast det var andra gången nu..) Sen är det ju morsdag idag också ju måste jag tillägga för er som missat det. Min mor fick blommor och choklad, jag är så snäll. hih.

Men nu ropar dom där nere så ska kila ut i solen käka och sen back to the computer och plugga gärnet.

Hare sweet.
Bye


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0