Jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mkt att jag hatar mig.........

Hejsan ! Hehe, blev en lite kaosig dag igår (y) men de gillas ! Drog ju som sagt till madde och idag sitter jag här med blont/orange hår..... Okej vi börjar om, gårdagen så färgade jag håret men det blev ORANGE och platina blont/gult/vitt i hårbotten, ni kan ju tänka er hur det såg ut? Jao, jag vågar inte ens tänka på de längre... Imorse drog jag och Madde iaf till skolan, nationella första lektionen, till halv tolv tilll och med. Usch... hoppas att det gick bra. Sen kiilade jag iaf iväg och tog bussen till stan, där fafmor hämtade mig och vi åkte till Lidingö. Där färgade min faster (hon e frisör) mitt hår och det blev väl bättre men jag är fortfarande inte nöjd :p Glad iaf att jag har en faster till frisör (som kan rädda mig när såna här misstag sker) Fick lite skäll också och nu ska mitt hår få vila i kanske en vekca? och sen blir det mer slingor :D lalalaal... Men nu ska jag iaf gå ner, göra en ansiktsmask sen plugga och sen prata med min mammmmiii  och min syster !  

Jag längtar tills 4 Juli (y)

Seeeeeeeeeee yaaaaaaaaa !

 Tänkte slänga in ett till inlägg , med en RÅ DISS !

Kommentarer
Postat av: Sofie

du ska inte färga håret nå mera nu på typ jätte länge elin :o tre gånger på två dagar är inge bra alls, speciellt om du blonderar håret :o fy på dig elin!^^<3 du måste dock lägga in en bild på håret och visa hur de blev :)<3

2010-05-04 @ 22:22:07
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0