Jag hatar att vakna upp mitt i en dröm och sedan komma på att det inte hände på riktigt...

God morgon... Sitter här hemma, fast jag borde va i skolan. Men det är mycket man borde göra, eller iallafall jag just nu... Ska nog ta och gå en runda här i Herräng sen in och bara ta ett bad, lyssna på musik och resten av dagen blir det att bara ta det lungt.

Jag hatar feber btw.

Aja, går inte att göra ngt åt, imorgon blir det skola iaf. Om jag inte råkar ligga döende i min säng när jag vaknar... Då blir det ingen skola ofc.

Har tryckt i mig två toast precis så nu känner jag mig rå fet. uuuu.

Bloggar kanske något mer idag om jag orkar (?) vilket jag skulle tro att jag gör.

Hejdå!

(Åhhhh , hejdå har jag nog aldrig skrivit här på bloggen ;o)


Kommentarer
Postat av: Madde

E du sjuker? ;O Stackare<3

2010-05-24 @ 13:04:39
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0