Regn regn regn regn ...

Jag är bra på att blogga jag vet. Känner att det har blivit väldigt mkt bloggande på sistonde. Men så länge det är folk som läser så fortsätter jag.

Idag har jag jobbat vilket var grymt jobbigt. Började 11.30 slutade 16.00 så inte så länge, men man pallar fan inte sp mkt alltså. Träffade Steffy på busstationen, vilket betöd att jag fick sällskap till Hallstavik :) Gillas. När jag kom hem käkade jag, vilket jag ångrar för nu är jag mätt och jag gillar inte att vara mätt typ. 

Huvudvärk har jag me. Funderar på att skippa plugget imorgon, är så mkt nu, känner att jag behöver andas och sen behöver jag plugga ikapp åh det kan jag inte göra i skolan...

Men ska hålla "föredrag" om Henning Mankell så min lärare lär inte bli happy om jag är sjuk tomorrow. Fast han gilllar inte mig ändå så doesn´t matter lixom.

Sen måste jag bara skriva att min tripp till stan igår gav mig lite fina grejer, en korall färgad klänning/tunika, en leopard färgad tunika, ett par jeans shorts, en lila sjal och en liten solbränna (y) Bilder kanske dyker upp ngn dag när jag har tid och lust.


Nu ska jag duscha och tona mitt hår (y)



Kommentarer
Postat av: Madde

Sen :P

2010-05-23 @ 21:47:56
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0