Utan dina andetag

Yes, nu är jag hemma. Efter att ha pluggat verkligen HELA tiden som jag var i skolan, hann inte ens ta av mig jaackan och väskan. Kom iaf till skolan vid 9 och då satte jag mig och plugga på projektet som skulle in idag innan fem! Och jag hann! :) Va klar vid två, då hade jag inte ätit varken luch eller frukost ;o hoho. så nu är jag hungrig..... Men måste typ vänta till sex för då kommer Jenny, Sanna, Anki och Tomas hit och ska käka middag :) Skojjigt värre.. Men det är så soft för jag känner för första gången på länge att jag inte har dåligt samvete över att jagg inte pluggar (y) rååååååååååååååååååååå nice. Japp, japp. Nu ska jag fortsätta att inte plugga och alla får ha det så bra. För det ska jag.

Måste bara skriva att jag blir tokig på mig själv! Jag skrev i inlägget innan att jag inte gillar folk som säger att dom ska göra saker och sen inte gör det.... ah och nu har jag kommit på en ännu värre sak ;o som jag själv gör................. Jag lovar mig själv att inte göra vissa saker eller i det här fallet prata me vissa personer ;o och ändå så gör jag det! Jag kan inte lova mig själv grejer längre.. för dom hålls aldrig :( 

För er som har undvikt min extremt vackra (hemska) hårfärg så kommer här en bild: 

 


SHAAAAOAOOO
'


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0