1 maj

Tja tja. Va inte så mkt draaaaaaag igår kan man ju inte säga ;) Heh. Men de va chill ändå, kvällen började med att jag blev hämtad av Madde och Matte i Nortälje efter att ha gått en sväng på "stan" sen drog vi hem till Matte och käka skit god middag verkligen, med hans mamma, pappa och en jäkla massa vänner till dom. Senare så blev det att skjutsa ner folket till brasan, då i vreta. Vi chilla där ett tag, riktigt mys :) Later tog vi bilen tin till Norrtälje, träffade Rasmus och Tim och sen på vid södra bergen hittade vi Sofie, Rasmus och deras "gaaaaaaaaaaaaaang". shooooho. Men vi stannade dock inte där så länge eftersom det blev lite boooring? Ye, så vi drog upp till stationen flr att träffa Steffy m.fl. Men kvällen slutade iaf med att vi drog till Alexander Skoog, dock va jag Tim och Rasmus lite halvt less på att bara sitta inne så vi drog ut helt enkelt.... hah. Gick runt i Norrälje och idag kommer jag ha ont i benen ! :) Aja, nu ska jag bara vänta på att Madde ska duscha färdigt sen ska jag fixa mig och sen blir det att stå med Madde när hon säljer klänningar vid Vreta handel, så kom dit vettjah! :) Kolla i hennes blogg: http://maddebrostrom.blogg.se

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0