2009

 

Året.
Hur har året 2009 varit för dig? Upp och ner, bra och dåligt :)

Bättre än förra året? Jo, det var det nog men det är ju alltid saker man gärna hade hoppat över. 
Har du träffat några nya vänner? Många! :)
 
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Jaa, jätte mkt bra saker! Men occkså en del dåliga..
 
Har du flyttat under år 2009? Yes :) 
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja! Jätte många faktiskt

Isåfall vilken? Alla Håkan Hellströms låtar, tyckte inte dirr om han innan men nu gör jag de :) Och sen många många fler!
 
Har du druckit alkohol? Ja tyvär som man brukar säga ;)

Har du rökt? Jao. Men det händer inte igen.

Har du kysst en främling? Yes box


Kärlek.

Hur har din kärlek varit 2009? Jobbig skulle man väl kunna kalla de? :p
Har du varit kär? Jag tror de tyvär

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja men inte mer än en vän :)

Har någon sagt jag älskar dig till dig?  Jaoo :)

Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej då


Sorg&hämnd.
Har någon i din närhet tagit självmord? No way!

Har någon i din släkt avlidit? Jaaaap

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Hihi nej men skulle bra allt vilja
Har du varit i slagsmål? Nejnej

Personligt.
Har du gjort någonting du ångrar? haha ja jag gör alltid saker jag ångrar (Y)
Isåfall vad? klantat mig när det gäller han och i vissa stunder inte tänkt på vad som va bäst. Låtit vissa säga saker utan att säga emot. Ja mkt.

Har du skämt ut dig? Haha har jjag säkert (a)

Har du ljugit för en vän? Neee.
Har du varit ute en hel natt? Aa när vi sov i tält?!

Har du blivit tagen av polisen? Nej dååååå :)

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jaaoo
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Japppssii


Skolan&framtiden.
Vilken skola går du på? rodengymnasiet

Har någon varit elak mot dig i skolan? Haha nej nej :)
Hatar du någon i din skola? Nej tror faktiskt inte d e;)

Har du gjort något framsteg? Jag har gjort många framsteg iår tkr jag
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej x) woooppps

Vänskap.

Har du träffat nya vänner? YES

Har du förlorat en vän? JA!

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej tror inte det .. Men en som jag har gått samma skola som men aldrig riktigt snackat med har jag lärt känna :d 
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej inte bakom en vän
 
Har du ljugit för en bästavän? Nej skulle aldrig kunna göra heller
Har du haft en relation med en vän? Haha nej



Kommentarer
Postat av: sofie

Tar dendär som lite tidsfördriv(a)<3

2009-12-29 @ 14:00:25
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0