Degigt

Tjooooooooo ! Nu är dagen snart klar, jag har hunnit med mkt. Som jag skrev innna så var jag ju uppe med tuppen och sen blev det att dega i soffan ett bra tag innan jag drog till mamma. Där blev det fika, lussebullar och saft x) Juuuummmiii! Sen efter ett tag så drog jag pappa och liv hem då blev de deg i soffan igen tills vi drog in till Hallsta och handlade lite stuff. Typ present till min syrra och några olika salvor till mina armar. Det gillar vi! Käk vare sen då. Fisk. Uuuuuurk! Och sen blev de deg igen och nu är det sängen och snart sova x) Så ja hur ska man sammmanfatta dagen då? Degig? Ja men typ de låter ju typ bra. Men de har vart en nice dag och nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag faktisk va duktig och försöka komma i säng i tid :) Imorgon väntar en ny dag, nya tag, nya .., skit samma jag låter som min mammas gud mor. Hon har ingen men jag är så trött så jag vet ite vad jag skriver så hej då :)


Kommentarer
Postat av: sooofie

salvor till dina armar?^^<3

2009-12-23 @ 20:11:09
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0