= ))))

Tjäääääääääääää! Den här tisdagen har varit helt okej, gick i skolan till 15.30 dock och missade bussen med bara några minuter suuurt -.- Men då drog jag ner på stan med brudsen men dissade dom nästan direkt :/ Och drog och träffade Madde och Simon! :) Va jättte länge sen jag träffade Madde och ännu längre sen jag träffade Simon. Inte bra asså. Men de var iaf trevligt, även fast jag höll på att frysa hjäl. Och det blev ju inte bättre av att bli ner slängd i snön, och det var hårt under! Det fick min skalle känna kan jag bara säga. Men men behövde kanske den smällen ;) För nu är jag jätte pigg, och det känns som att jag kan sitta och skriva hur mkt som helst :D det gillar vi,, hehe nej jag gillar de x) Men kvällens planer är:

♥ Först sitta här ett tag och greja

♥ Sen blir det käk

♥ Göra läxan som vi fick idag

♥ Fika, lussebullar!

♥ Och tillslut om jag hinner så ska jag försöka fixa fiians blogg (sophiablomqvist.blogg.se)

♥ Sist men inte MINST ska jag soova , ska gå och lägga mig tidigt. Så skönt så :)

Ganska nice kväll ändå, men jag har kommit fram till att jag har ett problem :/ Jag har inte köpt julklappar.... Vill göra dee på fredag, ngn som har lust och tid att joina mig (a) Helst ngn som slutar samma tid som mig ;) Och jag vet inte när jag slutar x) Men men.

Aja nu ska jag fortsätta så får ni ha de så träävligt. Pusssen


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske kan träffa mig och Rasmus lite snabbt på fredag? Asså om du ska handla julklappar i Norrtälje så?:P För vi ska på bio vid halv 6, så är i norrtälje från typ tre till dess^^<3

2009-12-17 @ 09:55:43
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0