What a night

Tjooh. Vilken kväll de blev igår alltså. Till en början trodde jag att det skulle bli rent ut sagt skit, men det fanns vissa som såg till att festen bler kul :) Det var alltså sam säk fest igår på folketshus. Kvällen blev lyckad och gaalen x) Fick veta gaanska mkt som jag inte visste och saker hände som jag inte hade väntat mig :) Eller vad säger du Doris? Haha Doris följde iaf med mig hem sen och vi var jätte duktiga i bilenn hem och mamma märkte ingenting : ) Nice! Tack allihopa som gjorde kvällen jättte bra! Bilder kommer sen. Det här är dom ända jag har hittat nu :) Men när frida har lagt in på Facebook så blir det mer promise ;)

 
jag och pella
va pyjamas brudar
så tro inte att jag går
klädd så där
till en vanlig
fest x)

/ E

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0