För en lång lång tid. JULLOV !

YEY ni örde rätt nu är det jullov everybody! Dagen spenderades först i skolan , fotbollsturnering, fika och sen nån musikal? Den var väl sådär ;) Hörde inte riktigt vad ngn av dom sjön men sooo what , det är ju loooov! det gillar vi stort. Efter skolan så drog jag till täby och handlade julklappar -.- vilket sög. Man blir bara av med pengar och sen frös jag ihjäl också. Så nu sitter jag här med vita ben för dom är helt frusna och pappas kläder gånger 10000 för annars går jag och dör snart x) Nej då ! Inte när det är lov! Men nu ska jag kolla på Håkan Hellström - Live på peace and love 2009! <3 Fick den igår av bengt eftersom att han drar till skåne så fick vi våra julklappar av han igår vilket va grymt kul :) Men men , nu ska jag kolla på den. Pussssssssssssen



Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0