Gotta feeeeeeeeeeeeling!

Tjooooooooho! Sitter i skolan . Har svenska . Det suger . Allt som går . Och jag är sämst . Jag kommer inte bli klar . Aldrig . Jag kommer få IG . Jag vill inte de . Inte någonstans . SKIT .

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag kommer få IG i svenska hur låter det lix :O Det suger ! Jag vill bli klar och skriva massa men jag kommer inte på ngt, för boken som jag läst sög och de gör också uppgiften om boken. Och jag börjar bli taggad till kvällen så nu vill jag inte bara sitta här och tråååååååååååååååka. Grått! Men åååååååååå nu snöar de:D Nytt hopp ^^ haha humörsvägningar i högsta grad. Men nu ska jah plöööööögga dudes. Pussen hörs ngn gööng , not, jooooooo

/ E


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ska du göra idag? ;O

2009-12-11 @ 14:14:47
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0