I´m talking toooooo you but your not listen

Mooorgon bloggning! :) Vaknade hemma hos mamma idag, skulle egentligen sova hemma hos pappa elt själv eftersom pappa drog till Norrköping för några dagar sen. Men jag banga x) Och drog hem till mamma x) Det va så extremt tråkigt hemma oc det va lite smått läskigt också (a) Men nu är jag iaf hemma hos pappa igen, så jag har vart igång den här morronen. Ikväll äre säk fest! Jag är inte så taggad just nu måsta jag erkänna , men det kommer bli jätte kul det vet jag :) Innan blir det att åka till Pella och efter följer Doris me mig hem :) Kvällen kommer bli jätte kul säkert oc hoppas att jag lir liite mer taggad under dagen :) Men nu ska jag dra för snart kommer bengt och hämtar mig och jag vill hinna dricka teee innan :) Pusseeeeen !



/ E

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0