Jag har ont i bena hallåååååååååå

Okej ett kort inlägg om dagen. Idag var jag i täby, med Sofie, Rasmus, Pontus och Elias. Trevlans! Hittade några fina grejer :) En t-shirt från Gina Tricot, ett par leggins och en vit tröja från JC, två par knä strumpor från HM och sen present till min mamma. Men det håller jag hemligt för man vet ju aldrig vem som tar och tittar in på den här bloggen.. Kommer bilder på grejerna någon dag sen :) Kom hem för ett tag sen efter en låååååååååååååååååång buss resa -.- jag gillar inte att åka buss :) Och sen så dissa Elias mig me, eller aa vi dissa väl varandra ;D Vi hade ju nästan bestämt att vi skulle leka men sen så blev de inte så, men det blir väl ngn annan dag right? ;D At my place. (Skämt och sidor, hoho) Men nu ska jag iaf kolla klart på min film och sen ska jag faktiskt gå och sova. För jag måste gå upp typ 11 imorgon för att packa och sen vara trevlig med min mum (: Så byeeeeeeeeeeee bitches.

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja du skulle ju leka me Elias som jag och Rasmus lekte me varandra ;)<3

2009-12-29 @ 11:52:22
URL: http://ssofielundin.blogg.se/
Postat av: sofie

Haha, bara citerar va Elias sa x)<3

2009-12-29 @ 13:19:36
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0