Mini julen

Hej hej hej ! Den här dagen har vart ganska chill. Tills jag kom hem. Då vart jag på dåligt humör direkt.... Men dagen började iaf med attjag fick lite extra sov morgon och åkte med bengt till Älmsta och där ifrån tog ja bussen till skolan, första timmen hade vi Matte, gjorde inte så mkt efetersom jag själv anser att jag vart så duktig som andra lektionerna x) förutom på provet..... Sen hade vi egnelska men eva var inte där så det blev julfika och madagaska marry christmas med klassen! Jätte mysigt :) Sen var det lunch och eftersom att vi redan hade tryckt i oss så mycket fika så blev det att låna en film på bibblan och kolla på den ;) det ble 1408 :o Dumt val kom jag på sen.......... Jag skrek hela tiden. Fan förra gången jag ¨såg den kommer jag inte ihåg att den var så läskig xD de va liite pinsamt , men that´s it :) Sen sista lektionen va de so, fast vi gjorde ngn tråkig tävling först och sen fick vi va i grupper och få olika jullåtar och sen visa upp det x) Haha säger jag bara :) Allihopa ägde! Jag lovar att jag aldrig har känt mig så dum som då faktiskt x) Fick stå och klinga i ngt jäkla glas (Y) Men de gillar vi! Sen skulle jjag ha åkt förbi restaurangen där jag ska söka sommarjobbb/helgjobb. Men eftersom att jag fick höra att bussarna var inställda s¨å vågade jag inte chansa så det blev att åka till älmsta och bli hämtad där :) Chill för då kom jag hem redan 3. Och nu har vi käkat julmat, klätt julgranen, tagit julkort och snart blir det attt öppna liite julklappar, det här är för att beng ska åka till skåne snart. Så det blir lite julfirande i för tid ! Men nu ropar mamma så ha de så bra så ska jag öppna julklappar (a) Pusssen

Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0