vetintevadjagskahaförrubrikellernått

Tjaaaaahh ! Kom hem från skolan med 16.00 bussen idag.. Tog fel på dagen och trodde att det va torsdag och då hade jag kommit hem 15.15 liiiite surt ;  ) Men men.. Idag har det väl vart en helt vanlig dah? tror jah, iaf. Och nu är det bara 4 dagar kvart tills jag fyller år! Det gillar vi stort! Och eftersom att jag inte hann skriva det igår så skriver jag de nu: jag har ätit mina två första choklad bitar från julkaländern! Hihi. den chokladen är så grymt äcklig men jag måste bara äta en varje dag (a) hiiiiiihihohohoh .. Och sen så har typ vintern intagit Norrtälje nu! Och Herräng me, blev smått toookig när jag såg att dom hade satt upp julgranen i lekparken påvägen hem från bussen, Det luktade gran ! Och det va jätte myyyyysigt. Det gillar vi stooort. Men den här kvälllen kommer suuga för jag är på dåligt humör (tack vare dig) och jag vet att det inte va en stor grej men blir liiiite lack på omogna männniskor som han . :) Så nu har jag gjort av med liite  ilska. Men de finns meer, promise. Men hösr imorgonn eller mer ikväll kanske. Pussssäään


RIKTIGT HET BILD! Menar´t
/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur fick du dit reklamen? ;O

2009-12-02 @ 18:56:01
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: sooofie

Hihi, man får riktigt me julkänsla nu ju!:) speciellt när man får ta godit från kalendern!;D<3

2009-12-03 @ 16:19:58
URL: http://ssofielundin.blogg.se/
Postat av: sooofie

De snöar ju på din blogg föresten xD<3

2009-12-03 @ 16:30:41
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0