A world that doesn´t care

Tjotjo. Den här dagen har vart väldigt lång känns det som, jag har hunnit med mkt :) Dagen började med att jag slocknade på bussen och sov så jäkla gott så jag vaknade inte förns vi va i norrtälje :) Sen hade vi några lektioner och brandalarmet gick :D Det va bara träning. Tror jah? Det brann iaf inte ngn stans, luktade lite bränt i vårat klass rum (enligt pella) Men det är bara för att våran klass är så het :) Vi hahde iaf idrott idag meh.. Kul kul faktiskt :) Körde volley bolll och våran lärare gav oss inte dom poängen vi skulle ha -.- DÅ blev jag sur och lacka liiiiiite :) Bara liiite faktiskt! Jag hann också stöta på Mr Scary (eller ska jag säga miss x)) Slutade iaf 15.55 idag så det va rätt nice, inte så lång väntan tills bussen. Men nu orkar jjag inte blogga längre! :) Ska iaf försöka plugga ite idag me, har läxförhör på engelskan imorn... (!) Så ha de :))) Pussään



Och så lägger vi in en bild på Fridas fiina ballong människor? (;

Och en från den skojjiga lektionen.. ((:


/ E


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, uppe hos oss brukar de bli brandalarm om nån gör nått fel i köket och de kommer en massa rök xD<3

2009-11-18 @ 21:32:40
URL: http://ssofielundin.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0