skolbloggning

Hejsan. Sitter i skolan nu, har gaft resurs och nu har jag svenska, blev klar med kustbevakningen och fick lite grejer inlämnat, H Ä R L I G T ! yes... och nu har vi fått en ny uppgift, såklart... Ska läsa en bok och sen hålla föredrag om författaren... jag valde Hundarna i Riga av Henning Mankell, har sätt filmen så det blir nog inte så svårt.. I kväll blir det bara att chilla, kommer dock inte hem för än 6, och slutar 14.50 och bussen går 16.30 , ngn som är intresserad av att träffa mig? :)))) OCh eftersom jag inte vet när studiebidraget kommer så vet jag inte o jag kan gå och fika eller om jag kommer få luffa i skolan -.- aja, imorgon blir det en kväll i HALLSTA faktiskt. Hos min söta vän Steffy  och där kommer min andra söta vän också va Madde :) Sen vet jag inte om det va ngn mer som skulle dit? Men det kommer nog blir råååå nice , dagen vet jag inte vad som händer på,........ funtar på att sätta upp studsmattan :D vilket betyder somar feeeeeeeeeelings ! Ahaja, nu måste jag chila och plugga :)


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0