I can not wake up without you on my mind

Tjaaao ! Lördagen blev väldigt inte som vi hade planerat och faktiskt ganska spontan och i stort sätt alla mina och Maddes planer gick till spillo. Haha, men det blev en nice dag/kväll/natt. Började me att Madde kom till mig vi fixa oss, käka och snacka som vanligt och sen tog vi bussen till Norrtälje där vi träffade Pontus :) vi drog oss till donken och käka varsin cheesburgare x) Eftersom det var det ända vi hade råd me (y) Sen rullade vi runt och efter ett tag kom Mattias och hämtade oss :) Sen skällde vi på han, för att han förstörde våran plan x) Elller skit samma det blev lite trubbel men det löste sig sen iaf och vi hamnade hos skoogh.. Heh. Kvällen blev helt klart lyckad , träffade nytt trevligt folk och drack gott ! Nu är jag trött och vill bara sova.... men jag måste plugga.. Usch :/ Första dagen  på jobbet imorgon vilket inte gör det lättare att tänka på plugg nu. Men för tillfället mår jag faktiskt riktigt bra, allt flyter på, bättre än förut och aa det är nice lix :) Men nu skajah inte blogga någe mer så ni får ha de gött.

KyssN

Bilder kommer så fort som möjligt !


Kommentarer

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0