Jag är less på att va mitt emellan.....

Tjohhej ! Min dag har varit rätt så nice för dom som ville vetä. Imorse, vid typ 11 ringde mamma mig och bah: Jag kommer om en halv timma se till att va klar då :) Och jag typ fatta inget alls..... Men sen gick det in hoho. vi skulle ju dra till grisslehamn och fixa lite grejer och fiiiiiika .. Mumsii. Så nu har jag iaf bokat tid på det där hotellet i grisslehamn för en helkropps massag ! härligt ! Men dyrt ... Men vafaaaan. Sen när vi skulle drao där ifrån så mötte vi en tant i gråa strumpbyxor som va helt genomsklinliga och fett tunna, observera att det är massa kallt, snö ute, och så går man inte så dahhhh! hih, iaf det jag skulle komma till var att vi tog en pizza på den"nya" pizzerian i Hallsta, som inte e så ny längre men sooo what? Det va jäklans gott iaf, jag tog en kebab pizza.. Woooo. Jag gillade inte det förut men nu gör jag! :D Mamma tog en jätte fiiiin kyckling sallad... haha den såg mega god ut :) Men sen skjutsade hon iaf mig hem till pappa så jag fick göra klart min städning -.- Det säg för det tog tid ska jag säga :p Sen tog jag mig ett jätte mysigt bad, jag hade ansiksmask, benmask, kropps peeling, hår inpackning, fixade mina naglar så nu mår jag helt okej ;) Kände att jag verkligen behövde att bara läga mig ner och slappa. Har fått små ryck nu på sistånde och varit typ överkänslig, jätte jobbigt....... tårarna kommer så fort jag tänker för mycket typ x) Galet jobbigt. Men nu är jag på rätt väg igen . Får jag hoppas på. Resten av kvällen spenderades .... i sängen och det som är kvar av den här dagen lär ju också spenderas här. Men de är nice för just nu ör det ngn bra film på tvn också :) Så aja , snart är det skola och man får träffa alla söta människor härligt! I´m back on thaaaaaaaaaaaa road soon bitches. (måste bara tillägga att från och med nu så tänker jag bara lägga ner tid på dom personerna jag tycker att det är kuuuuuuuuuuuuul att umgås med, dom som visar att som ttycker att det är kuuuuuuuuuuuul att va med mig så deså, jag tänker va liiiiiiite självisk nu men, it´s now or never) Hare så gött allahopppppa ! Bye..









Mitt mysiga bad x) Hoho det är rosa vatten ganska coooooolt :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fett mys me bad och grejs! Och vilka är de som inte tycler att de är kuuuuuuuuuul att va me dig? Såna personer kand e ju inte finnas, för de bästa som finns är ju att va me dig ju!;o<3

2010-01-08 @ 01:50:13
URL: http://ssofielundin.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaa de e as kuuuul att vara med dig :D <3333 Fast du kanske inte tkr de e kul att va med mig :( <3

2010-01-08 @ 11:14:37
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: Doris

En Jesper som jag gillade föör länge sen :P

2010-01-08 @ 15:22:26
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: Doris

En Jesper som jag gillade föör länge sen :P

2010-01-08 @ 15:22:29
URL: http://dsh.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken tur :)

2010-01-08 @ 20:40:28
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Do it!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Damn great

Trackback
RSS 2.0